Beautiful Mexico

Heej!

Jag sitter och kollar igenom alla bilder från när jag, min familj och Kevin var till Mexico i våras. Drömmer mig tillbaka. Ett paradis! Helt underbart! Jag vill verkligen åka tillbaka dit. Och maten, åååååh va gott! Jaja, tillbaka till verkligheten!

Vi va ute och shoppade lite igår, jag skulle köpa en jacka och så vill jag ha svarta boots, men kom hem med några tröjor och lite mer träningskläder istället. Så idag ska jag på jacka och boots jakt.

Nu är äntligen våra marriage certificates på väg. Kevin beställde dom idag. Det tar ett tag från det att man gifter sig tills man kan beställa kopior på vigselbevisen, som vi behöver för att kunna starta green card processen. Tydligen är de en till intervju vi måste gå på..skoj! Känns som att de borde räcka nu, men nu är jag i alla fall här och vi är tillsammans, det jobbigaste har vi redan gått igenom.

Det är ju första advent nu på söndag!! Jag trodde de va nästa helg. Jag måste fixa en adventsljusstake nu ju! Nu får man ju börja julpynta också tycker jag, de får bli helgens projekt efter vi kommit hem från Las Vegas :)

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och ut och power walka/jogga!
Men seriöst..hur skönt ser inte de här ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0