Första advent!

Jag hatar min dator!! Kommer ni ihåg när man hade en burk till dator och de tog typ 10 minuter att öppna en sida på internet?! så är min dator just nu! Vad ska jag göra?! Den är helt knäpp! Funkar skitbra med annat, men internet går typ inte.


Jaja, vi kom hem från Vegas igår vid lunch. Käkade lite lunch, la oss i soffan ett tag och skulle bara vila, de gick ju bra. Vi sov 2 timmar!! Vi va helt slut. Borta bra men hemma bäst. Vi hade jättemysiga dagar med hans mamma och bror, men de är ju så skönt att komma hem och få sova i sin egen säng, och ha sina saker :) Nu blir de inge mer Vegas på ett tag, de räcker med 2 ggr på en månad haha!


Vi va iväg och åt Sushi igårkväll, eller Kevin åt sushi, jag äter knappt fisk och jag äter verkligen inte RÅ fisk!! Men avokado rolls och vegetable rolls är mumma! När vi kom hem igår kväll fick vi ryck och dekorerade våra julstrumpor, så dom ska upp idag =) De är ju första advent ju!! Jag vill ha lussebullar, kanske ska baka också?

Nu har vi precis ätit frukost och ska snart åka iväg och handla lite. Hoppas ni har en mysig första advent! Puss och kram
 
 


Kommentarer
Postat av: anette

Hej Malin Nu har vi haft första advent mycket folk på jobbet.Sussie hade ordnat med tomte, ponnyridning och brödförsäljning. Supermysigt men vädret var inte det bästa,storm och regn. Idag är jag hemma med Atlas och Altea vi får de vad vi hittar på idag. Solen skiner och det är frost i gräset.

Hoppas du får en fin dag. Ha det.

2011-11-28 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0