Happy Thanksgiving!

Happy Thanksgiving!

Nu är de dags för Vegas igen! Vi har nyss ätit frukost och ska hoppa in i duschen, sen packa och åka till flygplatsen. Flyget går 1.45pm tror jag.

Igår jobbade Kevin bara halvdag, så skönt. Jag hämtade honom strax innan ett och vi åkte iväg och käka lunch tillsammans på en mexikansk restaurang och drack margaritas och fira att vi hade helg :D Kändes som en bra ursäkt för att dricka drinkar klockan ett en onsdag haha!
Det var jätteskönt väder igår,soligt och varmt. Kändes som sommar igen!!

Det blev svartvita kort på väggen förresten. Vi satte upp dom igårkväll, blev grymt bra!

Nu måste jag sätta igång, vi hörs i Vegas. Och den här gången menar jag de :)
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0