Lazy sunday!

God morgon!
Det spöregnar ute!! Vi ligger fortfarande i sängen. Kevin kollar football och jag spelar wordfued! Familjen tönt :) haha!

De är så svårt att gå upp ut sängen när man hör att de spöregnar och kommer va alldeles grått ute, och ingen av oss vill fixa frukost. De får nog bli sten, sax, påse om vem som fixar frukost, men jag förlorar alltid, fattar inte. Tror han fuskar :)

Bil grejen igår var ganska cool! Massor av bilar och sjukt mycke folk! Vi höll på att fastna downtown också. Vi tappade bilnycklarna när vi käkade lunch på en restaurang, men som tur va så hade nån hittat dom och dom fanns kvar på restaurangen! De finns snälla människor :)

Idag ska vi bara va lata tror jag, kanske iväg och köpa en tunn jacka till mig. Kallt på kvällarna nu!! Ni har ju inte ens fått snö i Sverige än?! Vad händer?

Nu blir de sten, sax, påse! Hörs sen
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå! wordfueda mig, cswenson : )

2011-11-20 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0