Monday

Hej!
Jag har precis blivit klar med att städa hela lägenheten, nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen käka lite lunch med Kevin, sen ska jag iväg och träffa hans moster på ett stort outlet som ligger en liten bit härifrån :)

Nu börjar det säljas julsaker överallt här. Vi har faktiskt redan köpt julstrumpor och lite andra julsaker! lite tidigt kanske, men vad gör de :)

ååh va jag önskar att jag hade min bästa Miriam här. Min bästa vän och bästa frisören!! Jag fixade min utväxt första gången hemma själv igår, Kevin hjälpte mig och de blev skit bra! Lite imponerad att han gjorde de faktiskt haha =) Men jag saknar lyxen lite att gå till en salong och fixa de. Visste är lite dyrt, men de är ändå värt de tycker jag. De är mysigt. Plus att jag alltid har gått till Mirre så länge hon varit frisör, de gör ju de hela mycke bättre :)
Men nu vet jag i alla fall att jag kan faktiskt fixa de hemma, snabbt och lätt. Men snart lär jag ju behöva klippa mig också, så då måste jag hitta en frisör ändå..hatar att byta friör! Miriam, kom hit!!!

Ikväll kommer antaligen våran granne över, hon hade lite vin till oss. Hon jobbar för nåt företaget som säljer vin till restauranger och så. Schysst jobb! Så de blir antaligen lite mat och vin ikväll med henne.

Nu måste jag hoppa in i duschen! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Miiia!!!

Hihihi Miriam klippte mig förra veckan! Men bara halva huvet iofs :P Vi saknar dig här och sånt! Fast hellre åker man ju till dig

2011-11-07 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0