Pyssel

Då var det måndag igen!
Det har varit en underbar långhelg, fler såna tack!!

Igår va vi iväg till en möbleaffär där dom säljer möbler gjorda av gammalt trä, bord som tillverkat av gamla dörrar och så. Vi är ute efter någon slags bänk, vi hittade massor vi gillade men dom är hyffsat dyra och galet tunga möbler så vi får se hur vi ska göra. Lite andra saker fick följa med hem istället, en gammal trätunna, ljusstakar, handgjorda tea koppar med fat, träramar, lite smått och gott. Sen köpte vi en dörr igår också, jättesnygg gammal och tjock dörr som just nu bara står lutandes mot en vägg, skitsnygg! Den ska antingen bli en sänggavel eller någon slags ljuslykta hållare, typ :) Kommer bli så bra!!

Vi håller på att ändra lite och inreda lägenheten mer så att den verkligen känns som våran lägenhet. Vi ägen den ju inte, så vi kan tyvärr inte måla och fixa stora saker, så vi får hitta andra lösningar, igår satte vi upp ett lakan över en panelvägg för att ändra lite, blev riktigt bra! Ska få upp lite bilder sen när vi är klara med den delen :)

Såg att de börjat snöa i Sverige nu!! Mysigt! Men jag måste säga att jag verkligen inte kommer sakna vintern!! Jag är en sommar tjej, hatar kyla och snö. De kommer nog ta många år innan jag åker till vinter igen!
I helgen har vi haft runt 27 grader och sol, ganska bra november väder, hihi :)

Jag har lätt gått upp 5 kilo de här helgen känns de som. Så idag ska jag ut och jogga sen ska jag storstäda och försöka hinna med lite tvätt också. Härliga måndag :) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Bilder nuu tack på allt fint ni köpt :) Malin ja har min nya mobil vi måste skypa .. Ska ladda ner skiten :) puss

2011-11-29 @ 07:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0