Saturday mornings!

Heej!
Jag älskar lördags morgonar! Stor frukost, en kopp kaffe och mys framför TV'n, och Kevin är hemma! Kan inte bli så mycke bättre!!

Filmen igår va bra, men inte så bra som jag hade förväntat mig! Men ganska rolig iaf. Innan bion var vi iväg och käkade på en peruansk restaurang, Lomo Saltado!! Sååå gott!

Jag hämtade min klänning igår..den är inte alls bra! Hon klippte av för mycke tyg så den är lite liten vid axlarna nu! Plus att dom har gjort så de blivit en fläck på den!! Jag är så jävla arg!! Vi ska dit idag med den och säga åt dom att kemtvätta den så fläcken försvinner. Men jag får nog leva med att den blev lite liten. Den är inte super för liten, men den är tajt..men de får nog gå. Hinner inte göra något åt de nu, vi åker ju på torsdag! Men fan också, jag visste att något skulle hända!!!!!! Så j*vla irriterad och ledsen!!

Idag ska jag köpa skor, måste! Jag åker inte hem utan!

Och vet ni? Jag köpte den första julklappen igår! Galet tidigt,men grymt bra ju! Sen köpte jag en jättefin kavaj till Kevin också som han ska ha i vegas, inte för bröllopet men för middagen, så den fick han igår :) Jag borde ju bli utsedd till Girlfriend of the month haha

Nu, dusch, göra oss iordning och ut på äventyr!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0