Shoes??!!

Heej :)
Hur är läget? vad gör ni?

Jag har nyss skypat lite med Elin och hennes dotter Melina. Elin och Christian ska gifta sig nästa höst!! Så jag va ju tvungen att ta reda på att detaljer :D så kul!!! Grattis igen till er båda!!

Jag väntar på att våran leverans av vatten ska komma, dom sa någon gång under dagen..hmm! Vi beställer eller köper vatten. Kranvattnet är inte gott!! Så idag kommer de mycke så vi har i nån månad. Men jag hoppas de kommer snart så jag kan göra nåt resten av dagen, men med min tur så kommer dom väl säkert precis innan Kevin slutar jobbet så jag får va hemma hela dagen och vänta.

Men nåt hittar jag nog på. Jag ska nog gå igenom massa kort på mig och Kevin. Vi ska sätta upp två lite större ramar på ena väggen med bilder på oss. En ska va från när vi gifter oss, som är nästa vecka!!!! :D så nu ska jag hitta den andra, bilderna ska vara svartvita!

Jag hittade ett par skor igår, men jag är inte riktigt säker på att jag vill ha dom. De är inte som jag hade tänkt mig, plus att jag kommer aldrig använda dom igen. Sååå..nu funderar jag färg istället. Man måste väl inte ha vitt? Jag hittade ett par skitsnygga typ mörkare lila/rosa/röda (svår färg att beskriva haha)..kanske blir dom. Kan nog bli skit snyggt! Vad tror ni?

Jag är grymt aktiv den här morgonen förresten! Vi köpte en slow cooker för nån dag sen, så idag tänkte jag testa den. Har lagt i massa grönsaker och köttet och nu ska de ligga där i 8 timmar. Hoppas verkligen de blir gott! =)

Hörs sen! Puss och kram

oooh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0