Thursday

God morgon!

Tack igen för alla underbara kommentarer och grattis :)

Fotografen tog massor med kort, tror att det är 90 kort sammanlagt, alla är ju inte bra, men vi har många i alla fall. Så nu ska vi välja vad vi vill framkalla och förstora upp. Vi har några favoriter, men de är svårt ändå! Vi ska förstora två bilder i svartvitt och sätta upp i vardagsrummet, kommer bli superbra! :)

Jag är helt besatt av en tv serie som heter House Hunter. De är amerikaner som letar nytt hus. Och det finns en version som är House Hunter international, och igår va dom i Sverige!! I uppsala. En amerikansk familj, där pappan hade fått nå jobb i Uppsala på nå tv-spels företag eller nåt sånt. Dom bodde i Florida här och flyttade till Sverige mitt i vintern haha, snacka om klimatförändring!

Igår va jag ute och shoppa lite, köpte nya träningskläder. Så nu har jag ju ingen ursäkt att inte träna! Ska ut och jogga idag igen, blev inget igår för min rygg la av totalt. Så jag ska testa idag. Sen ska jag köpa gymkort i veckan och hänga på Kevin dit om dagarna. Beach 2012 som gäller!!

Nu ska jag ut och svettas lite, de är jättefint väder, ganska varmt igen, sen är det skypedejt med Elin som gäller :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0