Haunted house

Godmorgon!
Måste börja med att säga va kul att så många läser min blogg! Lite imponerad av mig själv att jag faktiskt uppdaterar varje dag =)

Igår tog vi oss ut på en långpromenad och gick runt och kolla på alla utspökade hus och barn. Vi gick med våran granne och hund, vovven va utklädd till en julklapp haha så söt!
Folk är helt galna här. Tror inte ni förstår hur mycke pengar och tid dom lägger ner på att spöka ut husen. Vi va till 2 haunted houses. Folk stod i kö för att gå dit. Dom hade spökat ut hela trädgården som ett spökhus som man gick igenom, och gjort de hela till en show. Och de va helt seriöst sååå läskigt. Jag, Kevin och Debra va ju självklart äldst av alla som gick igenom de där spökhusen men jag tror fan att vi lät som om vi va yngst. Jag skrev som en liten flicka! De va sjukt läskigt! haha Jag vill ha ett hus NU, så jag också kan spöka ut de :D
De va grymt i alla fall! Längtar till julen nu så vi kan gå runt och titta på att julpyntade hus :)

Nu har vi fixat kläder till Kevin också till vigseln. Check!! Listan blir kortare och kortare =) skönt! Imorgon ska jag iväg och lämna in min klänning och få den insydd. Sen måste jag verkligen hitta skor! De drar ihop sig, 10 dagar kvar!!

Vet inte vad de är för fel på min dator?! Internet är sååå segt. De funkar perfekt på kevins dator, men på min tar de jääääääättelång tid att ladda upp sidor, om de ens går. Ibland går de superfort som de ska göra, men oftast inte. Och jag kan ju ingenting om datorer, och allt i min dator är på svenska så kevin kan inte göra så mycke heller. Något tips på vad som kan va fel? vi bytte internet leverantör för ca 1 vecka sen, och de va då de blev så här. Men kevins funkar ju perfekt! Help please?!

Tea, huvudvärkstablett och soffan nu! Puss och kram

Happy Halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0