Gardens of the world

Heej :)
Idag mår jag äntligen ok. Jag somnade innan kl.20 igår och sov till 8 imorse, det behövdes :) Så idag ska jag ta mig ut och uträtta massa ärrenden. Och njuta av kanske sista riktiga värmen, de ska bli runt 30 grader idag, men resten av veckan ska de bli lite regn och graderna ner till runt 18-20. Jag ska väl inte klaga direkt haha!

Nu har jag äntligen blivit av med min lägenhet i sverige också =) Nya hyresgästerna tog över den igår!! woho =) Så nu behöver jag inte betala nå mer hyra föra den! Jag har världens bästa familj som har hjälpt mig packa ihop/rensa de sista! TACK!!

Vet ni? Jag har varit här över en månad nu! Va fort de har gått! Känns som om jag nyss kom hit,men ändå som om jag varit här huuuur länge som helst. Jag älskar att bo här, trivs hur bra som helst och jag är världens lyckligaste tjej som äntligen får vara med Kevin igen!

Jag tänkte börja skriva om hela min och kevins historia och visum processen snart. De har inte varit superlätt hela tiden kan jag lova. Det är mycket att gå igenom för att kunna vara tillsammans med någon från USA.

Göra mig iordning, luncha med Kevin sen ut och jaga skor m.m.
Hoppas ni mår underbart!!
Puss och kram

Här kommer några bilder från Gardens of the world


Här vill jag gifta mig när vi har vårat stora bröllop sen

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag blir så glad när jag läser dina sidor. Tack Malin för att du skriver.

2011-11-03 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0