Vad är en vardagsjacka?!

Heej!

Jag har nyss pratat med svenska kosulatet i san diego och bokat tid för att fixa nytt pass. Dom har några dagar om året dom gör de här i kaliforninen, annars måste jag åka ändå till washington, och de känns ju lite onödigt. Så i slutet av april ska jag fixa de, dom var redan fullbokade men dom va så snälla som tryckte in mig på en plats :)

Jag hittade ingen jacka igår..jag vill ha en vardagsjacka, men jag vet inte riktigt vad jag är ute efter. Vad är en vardagsjacka egentligen?! Inte en aning, men jag lyckas inte hitta vad jag vill ha, för jag vet inte ens vad jag vill ha? förvirrad tjej. MEN jag hittade två på skor!!! Skulle ju bara köpa svarta boots, och de hittade jag, perfekta, så nöjd. OCH så hittade jag tunnare fejk uggs. Dom va så billiga så jag kunde inte lämna affären utan att köpa dom haha!

I eftermiddag, när Kevin har slutat så ska vi iväg och framkalla foton, förstoringar så vi kan sätta i ramar och upp på väggen! Måste iväg imorgon och köpa lite fler ramar och kanske ett fotoalbum.

Det är jättefint väder idag, och ganska varmt, så jag ska nog ta mig till iväg på en långpromenad till en mysig inredningsaffär och köpa lite ljus och pyssla ihop en adventsljusstake.

Nu ska jag försöka ta bort mina fejknaglar, inte en aning om hur, aldrig haft akrylnaglar förut. Men de kan ju inte va så svårt. Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0