Världens tröttaste tjej

Jag är typ världens tröttaste tjej just nu. Jag vaknade och gick upp ett tag precis innan Kevin åkte till jobbet, sen la jag mig  sängen igen och skulle bara vila liiite, och somnade om och vaknade nyss, två timmar senare. Och nu är jag trött. Skulle kunna ligga i sängen hela dan känns de som!

Igår började vi fylla i alla papper som ska skickas hit och dit för att jag ska få mitt green card. Dom kunde ju göra de lite lättare och bidra med typ en lista på saker som ska göras under visuomprocessen och efter man gift sig, en icke. Här får man kolla upp allt på online. Jag måste skicka in till skatteverket också, ska göra de imorgon, inte glömma!!

Ikväll ska vi antagligen iväg och käka lite, dricka lite och bowla. Jag ska lätt vinna!! Grymt kul ju! Fast bowla och dricka är ju kanske inte den bästa kombinationen, men grymt kul =)
Kevin har köpt biljetter til en stor car show som är i LA imorgon, de är tydligen jättestort och massa fina, dyra, nya bilar. De kan nog bli kul. Man kan ju låtsas att man har råd med nåt där i alla fall, men chansen för de är nog inte så stor haha!

Om en vecka åker vi tillbaka till Las Vegas! De är Thanksgiving på torsdag och vi ska fira med Kevins mamma och bror. Vi funderar på att gå på en show också, jag vill se Cirque du Soleil's Michael Jackson, verkar grym. Vi får se om jag lyckas övertala dom andra ;)

Hörs sen!
Nu ska jag käka lite frukost och vakna, önskar vi hade roomservice hemma och jag kunde får den här frukosten


Kommentarer
Postat av: blomsussie

ni är sååå vackra, superfina bilder, ni sitter på tavlan på jobbet. saknar dej, må superbra! kramisar

2011-11-18 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0