Wednesday!

tjena!
Hur är läget?

Onsdag igen!! Galet va fort veckorna går!!
Jag har precis gjort mig iordning och ska snart iväg och uträtta lite ärrenden. Vi va och fixade korten igår, så jag ska hämta dom idag. Vi kunde inte bestämma oss om vi vill ha svartvita eller färg på bröllopsbilderna som ska upp på väggen så vi framkallade båda, så får vi bestämma oss när vi väl sätter upp de, vad som blir bäst :)

Imorgon åker vi ju till Vegas igen, och firar thanksgiving med Kevins mamma och bror. Vi kommer inte fira jul med dom i år, utan vi ska fira själva det här året och hitta på lite mysiga saker. Så de får blir lite extra firande i nu istället.

4 dagars helg med Kevin igen, lyx :D Och snart är de jul så då är han ledig igen!! Kan ju inte bli så mycket bättre! Vi försöker planera nåt för julveckan, och funderar på att kanske åka till San diego några dagar, jättemysigt där! Men vi får se vad vi hittar på :)
Han jobbar halvdag idag, och jag har bilen så jag måste sätta igång nu så jag hinner med de mesta innan jag ska hämta upp honom, så vi kan ha helg sen! woho!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0