8e oktober!

Hejsan Hejsan!  
Kvällen igår blev inte riktigt som planerat. Vi gick ut och åt och träffade en kompis till Kevin, och en drink ledde till en annan. Så efter middagen åkte vi iväg till en bar och träffade fler av deras kompisar, vi ringde dit våran granne också sen blev de full fart! Vi hade skitkul och vet ni? Vi stod och spelade nåt konstigt spel där i baren och vi var uppdelade i två lag. Killen som va i mitt lag gnällde på andra killen i andra laget och säger helt plötsligt - Han kan inte de här, för han är svensk! VA? haha, galet! En av killarna vi va med är svensk, han hade växt upp i Sverige men bott här i Cali i snart 12 år. Så himla kul! Och gissa om killen som sa de där skämdes när jag berättade att jag va svensk HAHA!
Vi hade i alla fall jättekul igår, och de blev ganska sent. Vi avslutade natten med glass och tequila hemma hos oss med grannen haha!  

Imorse pratade jag med min familj som berättade att min mormor har blivit riktigt sjuk! Det gör så ont att inte vara hemma. Men när jag var och hälsade på henne på sjukhuset några dagar innan jag åkte så var hon helt klar i huvudet och mådde jättebra och berättade att hon är så lycklig för min skull och jätteglad att jag äntligen skulle få åka till USA och få gifta mig med Kevin.
Men vid såna här tillfällen önskar man att man bara kunde sätta sig i bilen och åka hem till familjen och bara umgås och kramas..  

Idag har varit en sån där dag då man egentligen inte vill göra något alls. Men vi har varit riktigt aktiva idag faktiskt och varit ute och letat ringar. Berättar mer om det imorgon, det har varit en lång dag och nu ska vi lägga oss i soffan och titta på film!  

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0