Boyfriend of the month!

Hello!
Jag måste erkänna att jag har världens bästa pojkvän! Sen jag tappade min mobil i golvet så framsidan sprack och en liten bit ramla av så har den inte riktigt funkat som den ska, de går inte att svara när någon ringer ibland, när man ska skicka sms så skriver den andra bokstäver än vad man trycker på, om det ens går att trycka, den öppnar och stänger program precis som den vill och den ringer upp olika människor i telefonboken..den funkar helt enkelt inte så bra.
För typ en vecka sen (innan jag hade sönder mobilen) så beställde Kevin en Iphone 4s till sig, och vi bestämde att vi skulle vänta lite med att skaffa en ny mobil till mig. Sen tappar jag den jäkeln och den går sönder. Jag har tjatat på Kevin sedan dess att jag MÅSTE ha en ny mobil, men han har sagt att vi ska vänta lite och försöka spara lite pengar istället, sen sa han att jag kan ju ta hans gamla mobil när han får sin nya. Och de senaste dagarna har jag varit riktigt sur för mobilen har knappt funkat alls och jag sa att jag beställer en oavsett vad han säger, men jag gick till slut med på att ta hans gamla mobil när han skulle få sin nya, som enligt avtal som skulle komma igår (fredag).

Men på dan igår ringde han mig och sa att han hade pratat med Fedex och att mobilen skulle inte komma förrän måndag, 3 dar till utan mobil!!! inte en glad Malin.
MEN..nu kommer jag till Boyfrien of the month! När han kom hem från jobbet på eftermiddagen så fick jag jättefina stora röda rosor, jordgubbar och en ny vit Iphone 4s!!!!!!!!!!!
Han hade beställt den när han beställde en till sig själv för att överraska mig! Hur snällt och fint är inte de?
Så nu är jag verkligen inte sur längre hahaa =)

Efter den perfekta eftermiddagen gick vi ut och käka sen åkte till starbucks och hängde lite. Myskväll!!
Vi impulsköpte två fina kaffekoppar också, älskar dom!

Nu har vi precis kommit in från en promenad med grannens hund Bruno och ska göra oss iordning för att åka till IKEA! yeeeah!

Oj, vilket långt inlägg..Hoppas ni har en fin lördag!
Puss och kram

Mina fina rosor och present!


Bästa kaffekopparna


Morgonpromenad med Bruno



Kommentarer
Postat av: Caroline

Men ååh vad han är söt! Vilken kille du har! Och ååh vad söt hunden va! Och ååh vad jag VILL HA dom kopparna. :P

2011-10-15 @ 20:58:37
Postat av: Anders

Iphone4s när det finns Samsung 2S? bortköpta ;)

men annars verkar du ju trivas :D

2011-10-15 @ 22:20:58
Postat av: Miriam

MEN va snäll kevin!!!

du som hatat din mobil gaaaanska länge :P

2011-10-16 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0