Crazy morning!

Hejhej!
Herregud vilken morgon!
Vi är hundvakt åt våran grannes hund i några dagar, jättemysigt! Eftersom vi har katter så kan ju inte hunden sova här, så n får sova hemma och vi går ut med honom några gånger om dan bara. Nu var första gången. Allt gick jättebra, jag tog ut hunden, vi gick en promenad, sen när vi kom tillbaka och jag skulle låsa upp hennes dörr så funkar det inte. Nyckeln vill verkligen inte!! Jag har testat allt, och kvartersvärden har till och med vart här och testat och klättrat upp för en stege för att se om balkongdörren är öppen, men icke!!!

Debroah (grannen) har nyss kopierat den här nyckeln så det är antagligen därför den inte funkar..jag vette fan! Så nu har jag stängt in katterna i sovrummet, tagit in hunden till mig och väntar på en låssmed nu! Kul morgon :)

Ikväll tänkte vi gå ut och äta och mysa lite,sen imorgon ska vi antaligen till IKEA! WOOHO!
Nu ska jag mysa lite hunden, han är förvirrad stackarn haha!

Hoppas ni får en underbar fredag!!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0