Finally Friday!

Heey!
Det är fredag! Hur skönt är inte de? I sverige är det redan kväll, så ni är väl ute och festar eller så nu! Själv har jag nyss käkat frukost och latar mig lite i soffan och planerar dagen!

vet ni vad?! Jag hittade creme fraiche igår!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN, jag har inte öppnat de än så jag vet inte om de är samma sak som finns i Sverige. Jag ska undersöka saken idag! Men om de är de, så är jag världens lyckligaste tjej!!! De är ju en färskvara och här säljs den tydligen inte så jättemycke, så de kan vara svårt att få tag i. De är bara en affär som vi vet säljer de. Men åååååh, YES! Äntligen! Så idag, eller kanske imorgon, blir de Pineapple pie!! YUMMY!

Kevin kommer hem på lunchen idag, sen ska jag antagligen skjutsa tillbaka honom och ta bilen och ut och handla lite och köra runt. Vilken frihet haha! Än så länge har vi bara en bil, så länge jag inte jobbar så klarar vi oss med de eftersom jag kan köra honom till jobbet eller gå dit och hämta bilen om jag vill ha den på dan. De tar väl typ 25 minuter att gå dit kanske. Men vi har börjar småkolla lite på bilar lite nu och i alla fall typ bestämt vad vi ska skaffa för bil, så vi har varsin. Men ingen panik än så länge :)

Ikväll blir de bio, 50/50 tror jag den heter. Den ska va ganska bra! Men först blir de middag, bara vi två!

Vad händer hos er? Jag vill ha uppdateringar, hallå?! :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här i Umeå är klockan 00:17 och vi ligger i sängen efter att haft Frida och Filip på middag. Fruktansvärt skönt med helg! <3

2011-10-22 @ 00:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0