Friday!

Heej!

Hur är läget? Här är de toppen! Jag har sovit som ett litet barn, så jag är pigg och utvilad!
Äntligen fredag och snart helg vilket betyder att Kevin kommer vara hemma!!

Igår va jag på upptäcktsfärd igen, måste ju undersöka vart jag bor:) Mitt mål var att hitta den lilla sjön. Efter att ha gått 15 minuter och jag kände mig lite lost så ringde jag Kevin för att försäkra mig om att jag var på rätt väg och han sa att jag ska bara fortsätta gå rakt på och jag borde vara där om max 5-10 minuter. Så jag gick över gatan och vips, där va den ju! Vet inte hur jag kunde missa de :)
Jag mötte några damer som var ute och promenerade, alla är så trevliga och hälsar! I Sverige skulle man tycka de va jättekonstigt om någon främmande människa hälsade på dig. Här är alla super sociala. Underbart!

Sjön var i alla fall jätte mysig, de ligger några riktigt stora villor där också. Kan tänka mig att de kostar en hel del! Några restauranger precis vid vattnet, massa små båtar och några tant-butiker. Jättemysigt.

Igår kväll gick vi ut och käka pizza och drack öl..på en torsdag, jag vet. Men åååh va gott de va! De var kanske på grund av ölen jag sov så gott haha!
Ikväll blir de antagligen dejtkväll, middag och bio, sen i helgen ska vi försöka uträtta lite ärenden och även kolla på ringar!! Spännande!!!

Vad hittar ni på i helgen? Jag vill ha skvaller om vad som händer hemma? :)


Hoppas ni får en superbra fredag!!
Puss och kram



Upptäcktsfärd nummer 2






Kommentarer
Postat av: Mirre

Men mysig sjö !! shit! bra att du har en blogg malin ! nått nytt här är att mitt gröna kök är numera grått ! typ de :)

2011-10-07 @ 20:33:06
Postat av: Caroline

Haha lite skillnad mot bruna mälaren. :D Jag vill också sitta vid den sjön. Hitta mig en man nu tack!

2011-10-07 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0