Hockey tonight!

God morgon!
Idag tog jag sovmorgon! Jag skulle ha åkt och fixat ID-kort idag, men bokade av imorse för de känns lite onödigt att skaffa de nu, precis innan jag ska byta efternamn så jag väntar tills efter vi gift oss :)

Igår åt vi köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt! De kan ju nästan inte finnas nåt godare?! Perfekt att Kevin älskar de lika mycke som mig!! Perfekt kväll :) Men jag önskar att min farmor kunde komma hit och laga hennes köttbullar, de absolut bästa köttbullarna i världen!!!

Idag ska vi faktiskt på hockey! Jag är inte direkt intresserad, inte kevin heller, men vi har fått biljetter av hans chef att gå och se L.A. Kings vs. New Jersey Devils. Hans chef har säsongsbiljetter till allt du kan tänka dig, så de är bra platser och även nå pass för att gå dit där de "lite finare" människorna hänger haha! Så de ska bli kul! De är vi och två kompisar som ska dit, så innan matchen blir de middag och lite drinkar! Känns som att jag skriver att vi dricker hela tiden, men de gör vi inte haha!

Jag har fått flera frågor om hur jag och kevin träffades och om hur vi har kommit till där vi är idag, jag ska dra hela historien nån dag snart!

Igårkväll åkte vi till en kyrka för att säga hejdå till min mormor! Kyrkan va tom, bara prästen där, de va faktiskt skönt! Jag fick lite bilder av min mamma igår från begravningen. De va verkligen jättefint!

Ester Emilsson, du är saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0