Home alone!

God morgon, god morgon!
Eller middag kanske man ska säga..har ju varit uppe några timmar nu! När ska kroppen vänja sig vid tiden??!

Igår va en ganska lugn dag, vi va ute och shoppade lite till lägenheten, bland annat världens bästa kaffemaskin och en pub mix som jag har saknat såååå enormt mycke! Inte världens nyttigaste men ni anar inte hur gott de är! Jag hade nästan alltid en burk av den mixen i mitt rum när jag var au pair, den är gudomlig!! =)

Åh vet ni? Vi har små kolibries..eller kolibrier? vad blir de i plural? I alla fall.. vi har såna små fåglar som hänger på våran balkong, så mysigt!
Kan ju meddela att katterna också tycker att det är väldigt intressant.

Kevin är och jobbar nu, första dagen sen jag kom hit. Så nu är jag ensam hela dagen. Jag har precis pratat min syster på skype, tack gud för skype, vilket bra program! Videosamtal är ju hur bra som helst!

Nu ska jag titta klart på Desperate Housewives sen hoppa in i duschen och efter de ta en promenad och utforska området! Kommer säkert gå vilse, men jag har sagt åt Kevin att ha mobilen vid sin sida hela dagen på jobbet ifall jag ringer och inte vet vart jag är =) Men de ska nog gå bra!

Vi hörs sen, Hoppas ni alla mår bra!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Man hittar alltid bäst om man går vilse några ggr.. :) Och bra att du skaffat blogg! Hoppas du skriver ofta. Vill komma och hälsa på NU. Du MÅSTE skriva om bröllopet och fixa lite bilder på er. (är lite avis på er fan. vill också hitta min man haha) pussar <3

2011-10-03 @ 20:49:21
Postat av: Jill

ÅÅÅÅH pub mix!!! Ät massor för mig också!!! :)

2011-10-05 @ 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0