Jet lag!

God morgon!
Här är klockan 7.30 just nu, och jag har varit vaken sen kl.6! Lite lagom roligt. Men igår var de värre, jag vaknade kl.3 på natten och va vaken sen hela dagen..eller jag somnade kl. 7 på kvällen sen i och för sig.
Så är det någon som kommer hit och hälsar på mig sen, var beredd på grym jet lag :) Meeeen va värt de är! Åh va jag älskar att va här!

När jag kom hem till våran lägenhet efter flygresan i torsdags, coolt att äntligen kunna säga HEM förresten haha, s¨å hade Kevin köpt jättefina rosor, mitt schampoo och hårinpackning som jag fick honom att åka runt och leta efter i olika affärer haha, ett presentkort till en godiaffär som säljer underbar choklad och mina alldeles egna bilnycklar och hemmanycklar :)

I fredags var vi ute och shoppade massor till lägenheten, och en hel del till mig ;) Det var ju inte det lättaste att få ner att man ville i två resväskor när jag åkte hit, sen är det ju annat uttag i väggen så hårtork och så kändes lite onödigt att ta med. Så shopping blev de :)
Kevin var tvungen att åka in 2 timmar till jobbet också så då passade jag på att vila och försöka smälta allt, kan fortfarande inte riktigt förstå att jag ska bo här, det är inte bara en resa fram och tillbaka utan nu är det mitt hem! Känns underbart!
Jag drömde inatt att jag va i Sverige, det var bara några dagar efter att jag kommit hit, så skulle jag hem igen och bara jobba en dag, för att jag inte ville säga nej till min chef haha, och så tänkte jag att jag kunde ju packa ner lite mer saker, sen åka hem på kvällen igen! 14 timmars flygresa för en dags jobb??! näää..tror inte de kommer hända haha

Igår var det underbart väder här, jätte varmt och soligt så vi passade på att ta en liten roadtrip längs kusten, Vi åkte till Malibu först och hängde på en restaurang som ligger på stranden, drack en iskall öl och satt i solen sen käkade lite lunch. Sen åkte vi vidare ner till Santa Monica och gick ut på piren och åt glass och kollade på människor och spelade festival spel som dom har där, en riktigt romantisk dag :D
Sen blev de lite shopping också, två klänningar fick följa med hem!  Jag älskar mitt liv haha, men snart börjar verkligheten! Om några månader får jag mitt arbetstillstånd och ska börja leta jobb, så jag får njuta nu :)

Nu ska jag va en snäll och duktig tjej och fixa en riktig amerikansk frukost och väcka karln som sover :)
Puss o kram!

Här kommer lite bilder,men de är tagna med min telefon, så dom är inte så jättebra tyvärr..

 

 

Paradise cove i Malibu

 


Kommentarer
Postat av: Elin

ååh! det värmer att se dig så lycklig<3 vad fin du är!

2011-10-02 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0