Lazy day!

Hallå hallå!

Läget? Här är allt bra, trött som tusan bara. Jag vaknade kl 5 imorse och kunde verkligen inte somna om, även fast jag höll mig halvt vaken ända till 21.30 igår kväll :(
Kevin vaknade också tidigt för att katterna höll på att riva huset haha, så han gick upp kl.6 och vi lagade en bamsefrukost och mös i soffan framför tv'n med en kopp kaffe från våran bästa kaffemaskin, jag är kär!
En riktigt mysig morgon helt enkelt.

När han åkte till jobbet har jag varit en duktig tjej och städat, diskat och rensat våra garderober och förråd för att få in alla mina saker, resväskor och kattburar. Så nu ser de ut som ett hem igen :) Alltid skönt att komma i ordning så man känner sig riktigt hemma.

Igår va jag ute på upptäcktsfärd, alldeles ensam. De va superfint väder så jag tog en promenad och hittade lite affärer och en starbucks. Så en solskyddskräm och starbucks kaffe rikare vandrade jag hem igen, underbart och jäklar va solen tar snabbt!
När jag kom hem slängde jag i mig lunch och gjorde mig redo för poolen! Vi har tillgång till en gemensam pool här på området, där de finns BBQ plats och en jacuzzi. Så de blev lite poolhäng nån timme :) men vattnet är verkligen svinkallt så de blev inge bad. De va i princip bara jag där, måndagar är bra, alla jobbar haha

Meeen..när jag kom hem igen, svettig och kladdig av solkräm, och skulle ta en dusch, tror ni inte att vattnet i hela området är avstängt på grund av en vattenläcka lite längre bort??!! så himla typiskt! Så, så fort kevin kom hem åkte vi och köpte mat och massa vatten så vi kunde spola i toan iaf. Väldigt mysigt!
Som tur va sattes vattnet igång så jag fick duscha innan vi gick och la oss :)

Nu har dom precis stängt av vattnet igen..så jag ska inte göra nånting idag som gör att man blir minsta lilla svettig tills jag vet att vattnet är igång :)

Så nu blir de tv i soffan!
Puss o kram



Två bilder från igår









Kommentarer
Postat av: Anders

ser inget mysigt ut alls det där ;)

2011-10-04 @ 21:04:48
Postat av: Caroline

Ååh det ser ju inte alls skönt ut det där. Och man blir inte alls avundsjuk. Vi har iaf sol och jätte fint höstväder. Så det så! :P Jag ringer dig på torsdag kväll (våran kväll). Nu är du förvarnad! :) Puss

2011-10-05 @ 11:47:41
Postat av: Mirre

men sluta ha en pool där du bor!! orka ha poolhäng!! haha fyyy va lyx

2011-10-07 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0