Lazy girl

God morgon!
Idag mår jag mycke bättre! Känner mig lite sliten i kroppen men inte alls som igår! Jag va så trött, låg och halvsov i princip hela dagen.

Vi har precis ätit frukost och ska börja göra oss iordning nu och städa lite, och baka! Kevins moster kommer på lunch idag, jag har fortfarande inte träffat henne! Jag har ju träffat henne flera gånger förut, när vi bodde i Peru och hon kom och hälsa på. Men inte träffat henne sen jag kom hit. Vi har varit på väg flera gånger men något har kommit i vägen varje gång, så vi får hoppas att hon kan idag :)
Efter lunch kanske vi ska ut och shoppa, vi har fortfarande inte hittat kläder till Vegas. Så de är ju typ dags nu! Och vi har inte köpt Kevins ring heller..3 veckor kvar!!! Snabba ryck nu!

Förutom allt sovande och "må dåligt" igår så va vi faktiskt iväg en timme till en farm och köpte pumpor och frukt! Så himla mysigt ställe, perfekt för barn..och oss :) Vi hittade 2 pumpor vi gillade som fick följa med hem, Så i veckan ska vi göra dom snygga och skära i dom. Visar bilder från farmen sen

Nu måste jag duscha, sen åka till affären snabbt, glömde köpa en sak till pajen såklart!
Puss och kram

Det blev ju ingen bio i fredags, men jag fick i alla fall träffa chipmunkarna haha


Så här såg jag ut igår, och mina väldigt lata katter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0