Monday

Hejhej!  
Lunchen med kevins moster blev inställd igår så hans kompis kom över och grillade, drack lite vin och kollade fotboll, amerikansk fotboll. Jag fattar verkligen ingenting av de, dom springer ju bara efter bollen och tacklar varandra med huvudet först?! Men de finns säkert nåt logiskt bakom de också haha

Jag tog mig ut på en promenad efter de, måste ju se till att röra på fläsket. Allt är ju så gott här! Efter promenaden åkte jag och kevin iväg och kikade i lite småbutiker och köpte Frozen Yogurt! Såå gott! Bättre än glass!

Jag har fått många kommentarer och meddelanden om ringen, att ni vill se den bättre, men ni får allt vänta tills jag får bära den på riktigt =) Så de så! Men ååh va nöjd jag är, och jag önskar att den satt på fingret redan nu!  

Min mormor blir sämre och sämre. Min familj har varit där hela dagen idag och suttit vid hennes sida. Usch de är jobbigt när något drabbar dom man älskar. Speciellt familjen! Jag önskar såå mycke att jag var hemma och att jag kunde vara där med dom! Men det är inte så lätt att åka hem när jag nyss och äntligen kommit hit efter många om och men. Tack för alla uppmuntrande meddelanden! Ni är underbara! Alla tankar går till min familj, speciellt min mamma!   

Nu ska jag ta en promenad och rensa tankarna lite..
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

2011-10-11 @ 09:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0