sjuklingar

Hejhej!

Hoppas ni haft en bra helg! Här ligger vi i soffan och tycker synd om oss själva! Vi är du dunderförkylda!!

I fredags va vi ute och åt med två kompisar. Vi va till en japansk restaurang där dom har "allt du kan äta" meny. Så man beställer in småtallrikar med typ kyckling, pasta eller vad som helst, sen har man en grill mitt i bordet där man lagar sin egen mat! Grymt ställe! Allt är marinerat, kryddat och så. Så man behöver bara lägga på de :) så gott och kul!
Efter många drinkar och massa mat så kampade vi på golvet med massa filtar och kuddar hos JoAnn så vi slapp ta oss hem. De är en bit att åka. Plus att vi ändå skulle till de området dagen efter, alltså igår, för att köpa ring till Kevin! Så nu är de klart :) check!

Vi va till Garden of the worlds igår också. Massa fina planteringar och super mysigt att gå omkring! Där vill jag gifta mig när vi har vårat riktiga bröllop!!
Lägger upp bilder på de imorgon! Så mysigt!

Nu är de film dags..känns lite sådär när de är 30 grader och sol ute, men men :) ibland får ma va lat!
Puss och kram

Sån här liten grill hade man mitt i bordet, och massa småbitar av mat
som dom kom med hela tiden. Aldrig ätit så mycke i mitt liv tror jag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har jag smittat er? ;)

2011-10-30 @ 21:02:36
Postat av: Anette

Ååååå,vad tråkigt att ni är förkylda. Skickar över lite krya på dig soppa...... Ha det.

2011-10-31 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0