Soffhäng

Lite småsliten idag efter hockeyn igår måste jag erkänna. Även fast jag kunde ta världens längsta sovmorgon i morse så vaknade jag kl.7!! Latar mig lite i soffan nu och funderar på om jag ska orka göra något nu på förmiddagen. Skulle ha åkt i väg och kollat på klänningar med kevins moster idag, men vi ställde in de. Jag kanske ska ta mig ut i eftermiddag och kika. Tänker fortfarande på den jag hittade i söndags..hmm...

Kvällen igår va kul! Vi började med X antal öl/drinkar på en restaurang precis vid Staples Center. Sen gick vi vidare in till en vipclub och hängde lite. Ganska coolt måste jag säga :)
Jag förstod ju att de kunde va lite små kallt att kolla på Hockey, så jag hade en tunn tröja och en jacka, men inte fattade jag att de skulle svinkallt!!!!! Jag satt 5 minuter sen klarade jag inte av de längre och fick springa iväg till en Kings shop och köpa en Kings tröja, inte de billigaste att köpa inne på själva stadion direkt, men de va värt varenda dollar =) Tyvärr så förlorade Kings, men vi hade kul ändå!
Bilder kommer sen!

Efter lunch ska jag ut och handla massa. Ananaspajen blev en succé och nu måste jag baka en till så Kevin kan ha med till jobbet imorgon. Dom ska ha Halloween fest och Karva Pumpa tävling på jobbet imorgon, under arbetstid, stackarn som måste jobba så hårt haha. I alla fall, så skrev han upp att han skulle ta med Ananaspaj, så de blir bakning ikväll!

Ååh jag fick toppennyheter idag också. Det är antagligen någon ska ta över min lägenhet i Sverige från och med 1 november. Så nu slipper jag förhoppningsvis fler hyror! Yeey! :)

Kaffedags! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0