Sunny California?!

Vad hände med vädret? Det har varit superfint väder sen jag kom hit, men idag regnar de! Mindre kul!

Jag sov faktiskt ända till kl.7 imorse, de ni! Nu börjar kroppen äntligen vänja sig, skönt! :) Sjukt va kroppen blir seg och stel av att resa. Och det värsta jag vet med att flyga är när man ska på toa. Jag sitter nästan alltid vid fönstret så man kan luta sig mot väggen och sova, men problemet är ju då när man ska på toa! så jobbigt att be dom som sitter bredvid att flytta på sig hela tiden, speciellt när dom sover..men vad ska man göra?! Jag brukar knappt dricka nånting när jag flyger så jag slipper gå på toa haha! Kanske inte är de bästa de heller, men de funkar hyffsat :)

Idag blir de nog inte så mycke gjort..mina planer förstördes helt av vädret. Jag hade tänkt gå ut på en upptäcktsfärd åt andra hållet idag, de ska tydligen vara nån liten sjö med massa restauranger och butiker nån kilometer härifrån. Men de får bli en solig dag istället. Så idag spenderar jag nog dagen i soffan och är lat. Jag ska googla på olika saker att göra och volontärarbeten här i Westlake så kanske jag kan gå ut och träffa lite människor och göra saker på dagarna när Kevin jobbar. Måste ju skaffa nya kompisar (nej, inte nya, kan aldrig ersätta de bästa jag har i sverige, men jag måste skaffa kompisar här i Westlake) ..snacka om att man börjar om från början när man flyttar till ett annat land! I en perfekt värld skulle jag ha min familj, alla mina underbara kompisar och Kevin i samma land!
För nån dag sen såg jag en lapp om volontärarbete i en djuraffär, de kan ju va mysigt :) Vi får se vad jag hittar. I slutet av November ska jag fixa min sista uppsats från högskolan som jag flyttade fram från i våras, sen är jag klar med skolan också :)

Nä, nu ska jag va en duktig tjej och diska lite!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mirre

våga byta ut oss :D hihi

2011-10-07 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0