Monday!

HEY!
Hur är läget? Här är de underbart! Jag har varit ute med hunden på en lång morgonpromenad och nu ätit lite frukost och ska snart kolla på Desperate Housewives :) Lite lyx att va hemma om dagarna haha

Igår morse gick vi till en restaurang vid golfcluben som ligger här i närheten, och åt frukost. Det är så himla fint och mysigt där och dom har grymt bra frukost!

Jag va så himla trött igår, all energi bara försvann efter frukosten och jag säckade ihop totalt när vi kom hem. La mig i soffa och ville verkligen inte gå upp. Men sen fick vi reda på att de va en street festival i Thousand Oaks, som är en "stad" bredvid, energin kom snabbt tillbaka och vi åkte dit. De va så varmt igår. Vi gick runt där ett tag, köpte lite olika sorters Tea och en hatt till mig =) Sen åkte vi till en bar och drack en strawberry margarita. Sunday Funday!!

Idag ska jag organisera lite här hemma, vi har ju en ny byrå, men än så länge är den tom. Så den ska fyllas så att jag kanske kan få in alla mina skor i garderoben sen. Sen ska jag planera lite, de är mycke som händer nu de närmaste veckorna. Jag måste hitta en klänning för Vegas också, och kanske ett par nya skor. Har jag sagt att jag är shoeoholic?! Älskar skor och har kanske för många, men kan inte göra mig av med fler. Jag gjorde mig av med över 20 par skor innan jag åkte hit :( Så nu är de dags att köpa nya haha!

Hoppas ni har/haft en bra måndag!
Puss och kram

Frukost vid golfcluben





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0