18e Oktober!

Heej :)

Kan ni förstå att de snart är November och de är typ 30 grader här?! De ska börja bli lite svalare nu, men ändå!! Lyx ju!
Jag sitter och tittar på en Pink konsert på tv, jag MÅSTE gå på en live. Hon är grym, så jäkla cool!!

Det bev jättebra med byrån och allt, nu får jag äntligen plats med alla kläder och skor och allt är superorganiserat. De blir nog rörigt snart igen, men de fint just nu i alla fall :)
Nu börjar vi äntligen få ett mysigt sovrum! Nu måste jag bara köpa täcken och påslakan, förstår inte hur dom bara kan sova med ett enkelt lakan och kanske en filt över sig?! Fluffiga täcken ska de va! Så de måste inhandlas!!

Sista dagen med Bruno idag, de kanske blir nån promenad då och då. Men ikväll kommer våran grannes kompis och tar över.  Så nu måste jag tvinga mig själv igen att gå ut och röra på mig. Lätt med hund ju, för då har man inget val.

På måndag den 24e är det begravning för min mormor. Önskar så att jag kunde vara där. Men åker jag hem så kan inte åka tillbaka hit på samma visum utan måste söka nytt..och vänta massa månder igen :( Så vi ska ta oss till en kyrka här och tända ljus för henne!

Nu ska jag fixa lite lunch, Kevin kommer snart hem :)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Borde man inte egentligen kunna få ett undantag om det handlar om en begravning?

2011-10-18 @ 22:12:33
Postat av: malinchristiina

Nej, men får ju inte de. Man kan söka om ett visum så man kan få åka hem och komma tillbaka, t.ex. för en begravning. Men de tar tid så de skulle aldrig funka :(

2011-10-18 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0