!

Tjena!
Jag sitter och väntar på att solen ska komma fram, de är jättedimmigt ute. Men de ska bli soligt så jag tänkte ta mig ut på en promenad sen efter lunch.

Igår eftermiddag var vi på jakt efter skal/skydd till mobilerna, men hittade inget vi ville ha,så de slutade med vi gick in i en klädesaffär och jag råkade köpa en skinnjacka, tröja och en massa nagellack istället..opps! Men de är ju typ samma sak :) Jackan är så jäkla snygg, jag är lite kär i den!

Jag hittade förresten ett stort täcke  och ett påslakan gömt i en garderob här hemma!! Jag sov som en bebis inatt, såå skönt!! Kevin sov inge bra däremot,han tyckte de va för varmt även fast vi hade AC'n på superkallt. Så vi får nog köpa två mindre täcken ändå, ett tjockt och ett tunnt, så kanske både blir nöjda och glada :D
Lite småfix kvar i sovrummet, sätta upp tv'n på väggen..kanske köpa ny, den funkar inte helt ok, och vi vill ha en svart, sen nya sängkläder och lite tavlor :) Sen är jag nöjd..hoppas kevin är de också haha! Vi har en stor garderob längs ena hela väggen i sovrummet, så de är lite svårmöblerat. Byrån och spegeln blev lite akutköp så vi fick plats med allt, inte riktigt som vi vill ha de sen i framtiden, men de är vad som fick plats längs den väggen nu! Jag vill ha ett hus!!!! =)

Jag är på jakt efter creme fraiche och sambal oelek. Men hittar inte :( Jag letade efter creme fraiche förut också när jag va här som au pair, men icke! Är gräddfil kokbar? Man kanske kan använda de istället? Jag vill inte gärna "tillverka" creme fraiche. Nåt annat förslag på vad man kan använda istället?

Duscha sen nagellacks dags :D
Puss och kram






Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha vart är Kevin kläder? Ser bara massa klackskor i den garderoben. Har du tagit över helt? ;D Gräddfil borde gå bra, eller turkisk yogurt.

2011-10-19 @ 20:20:52
Postat av: Johanna

Åh, fler bilder från hur ni har det hemma!

Apropå matlagningen, har de motsvarande turkisk/grekisk yogurth? Det kan funka bra, o gräddfil med.

2011-10-19 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0