Rest In Peace Grandma!

Idag var min mormors begravning, önskar att jag kunde vara där med min familj idag. Jag har inte fått i dom än, men ska försöka ringa snart. Ikväll ska jag och Kevin åka till en kyrka och tända ett ljus för mormor. Vila i frid, du är älskad och saknad!


Igår kom Kevins moster på lunch, vi grillade sen åt Ananaspaj! Ett recept jag har fått av bästa Ronja! Så himla gott!! Den blev faktiskt riktigt bra. Creme fraichen är inte riktigt samma som hemma, den här har nästan lite vaniljsmak och den är krämigare. Men de funkade finfint ändå :)
Efter lunchen åkte vi iväg och letade klänning till mig. Jag hittade en superfin klänning, men kunde inte riktigt bestämma mig. Jag ska inte ha nån "brudklänning" har jag tänkt, utan en fin, mer vanlig klänning. I alla fall, jag är inte helt 100 på den klänningen jag hittade, så jag köpte den inte. Men jag inte sluta tänka på den, så de kanske slutar med att jag åker tillbaka och köper den, om den finns kvar. Den är i och för sig lite mer "brudig" än jag tänkt mig. Men sååå fin! Vi får se.
De blev lite shopping i alla fall, ett par skor till mig, och två par till Kevin :)

Nu måste jag tvätta, annars får jag gå naken imorgon!

Lite bilder från farmen







Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Hej hittade nyss din blogg och har skummat igenom alla dina inlägg men kan inte hitta någonstans hur du och Kevin träffades från början? Vågar jag gissa på au pair/utbytesstudent-år?

Och hur kom det sig att ni bestämde er för att bo i USA? Är lite nyfiken då jag själv är förlovad med en amerikansk kille men vi bor i Sverige i stället :)

2011-10-25 @ 11:59:43
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0