Världens bästa syster!

Igår var ingen rolig dag. Gjorde inte mycke alls, låg i soffan typ hela dagen, kände mig helt tom!
Pratade lite med mamma igår också, önskar jag kunde vara där och ge henne en stor kram!!
Kevin kom hem på lunchen och pyssla om mig lite, och sen lagade åt mig på kvällen! Han är bäst! Jag har tur som har honom :)

Idag har jag lite mer energi och tänkte ta tag i lite (mycke!!!) tvätt, sen tänkte jag ligga vid poolen ett tag. Det ska bli runt 35 grader idag :) Woho! Tur att man har AC, annars hade de inte gått att va inne. I eftermiddag, om det inte är alldeles för varmt, så ska vi försöka oss på en joggarrunda igen, puh! Inte lätt, men ska man va fin får man lida pin, eller hur?

Vi håller på att leta efter en kamera, måste köpa en ny. Tips?! Sen ska jag ta tag i lägenheten och äntligen ta kort så ni får se hur jag bor.

Idag är det världens bästa systers födelsedag!! Mina storasyster Linda fyller 27 år :) GRATTIS!!  Linda är verkligen världens bästa, vet inte vad jag hade gjort utan henne! Hon är både min syster och bästa vän! Vill ha hit henne nu :) Men de går ju inte riktigt, så jag hoppas ändå att Du får en underbar födelsedag!! Älskar dig och saknar dig!


Syster




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0