Worst date night!

Herregud, vet inte vart jag ska börja?! Vilken kväll, ett skämt haha

Vi hade planerat en dejtkväll igår, bara vi två.
Så i torsdags bokade vi biljetter till filmen 50/50 som vi ville se.

Kvällen började med att vi ringde till restaurangen vi ville äta på, en jätte bra restaurang som älskar och har varit där förut. Vi skrev upp oss på väntlistan (alltid en typ 30-40 min väntetid för att få ett bord), så att bordet skulle va ledigt när vi kom dit.
Vi åkte dit och kände oss kanon för att vi kunde i princip gå förbi alla eftersom vi hade ett bord, men icke! Dom hade råkat gett vårat bort till någon annan Kevin haha, så vi fick vänta kanske 20min tills nästa lediga bord. Jaja, de gör väl inte så mycke. Vi hade ändå gott om tid!

Vi fick vårat bort och satte och skulle beställa dryck och mat, jag va jättesugen på ett glas vin och beställde de. Tjejen frågade efter ID, som dom alltid gör här, även på Kevin som är 30 år! Och så visade de sig såklart att jag hade glömt de hemma!!! FAN! Så de fick bli cola för mig istället.
Vi fick våran mat, supergott!!! Jag åt kyckling med pasta och Kevin åt kött. Han hade beställt de ganska rött, men fick de typ välstekt! Maten har alltid varit perfekt där annars. Men men..ok, lite felstekt kött gör väl inte så jättemycke, de va ju ändå gott. Och vi fick en värdekupong som plåster på såret :)

Sen lämnar vi restaurangen och går till Bion som ligger runt hörnet. Vi visar biljetten,som jag hade på mobilen, och går in och köper vatten och så, sen letar vi efter salongen där filmen ska visas och hittar den inte. Vi frågar flera i personalen och dom säger att de ska i sal 5, så vi går dit, men filmen visas inte där. Så tillslut efter vi letat i säkert 15 minuter går vi till kundtjänst och frågar mannen där, och han säger att filmen har blivit inställd av nån anledning! Hur lyckas vi?! allt gick fel, haha, och åkte hem och beställde en film på On demand istället :)

Efter nån timme började jag må lite konstigt, och de slutade så klart med matförgiftning!!! Så jag har legat och spytt inatt. Fantastiskt dejtkväll, eller vad säger ni?! haha

men jag mår i alla fall mycke bättre nu och har precis lyckats äta lite, men är så trött! Så jag ska vila lite nu!
Hoppas ni hade en bra fredagkväll :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Olle

Aj, aj så fel det kan bli. Men nu har ni "drabbats klart" på ett tag. Nu blir det bara bättre framöver. Ha det jättebra! Klia kisse lite från mig ;)

// Olle

2011-10-23 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0