Yeeeeeeeeees!!!!

OM jag har nyheter till er!! Massa spännande som har hänt/händer!!

Jag har fått jobb!!!! Och världens bästa jobb också! Four Seasons hotel som concierge! De är bara ett halvtidsjobb, men jag/vi kan inte va lyckligare just nu! Världens bästa hotel, och topp hotel att jobba för!! Exciting!!

Jag va där idag och skrev papper, tog drogtest och testa ut uniform! Dom hade bara stora storlekar i rätt uniform så i början ska jag ha ett par byxor från en avdelning, en skjorta från en annan och en kavaj från en tredje haha. De blir snyggt :D Men de funkar till en början!
Jag vet inte hur mitt schema kommer se ut än om jag jobbar typ 3 fulla dagar i veckan, eller några timmar 5 dar i veckan, vi får se! Just nu väntar jag bara på att alla papper, typ polisrapport och drogtest och sånt ska komma tillbaka så börjar jag antagligen redan måndag, om allt hinner bli klart! SÅÅ SPÄNNANDE! Äntligen ska jag börja inom hotel, nu startar min resa för att ta över hotellet och en dag bli hotel manager någonstans!

Bil-shopping blir de antagligen också nu, beroende på mitt schema. Hotellet ligger över gatan från Kevins jobb så kan vi åka tillsammans är ju de bra, men jag kommer antaligen jobba kvällar och helger också så de blir nog en till bli nu. Vi har kollat på massor, men är inte helt säkra på vad de blir än..vi vill lite olika haha!

Imorgon åker vi till svenska kyrkan i San Pedro för att skaffa nytt pass till mig där de står Lashley istället för Pettersson! Woho, mitt första ID med mitt nya namn!

Fortfarande inget om mitt green card, ingen tid för intervju än..så de tar väl nån månad till..inget går direkt snabbt med de där haha!

Sist jag skrev skulle vi åka till Vegas tror jag. De va grymt. Superfint väder, vi låg vid poolen och stekte och drack drinkar, massa god mat och jag försökte mig på Black Jack..gick väl sådär haha! Men vi hade iaf en super  bra helg! Lägger upp lite bilder på de..

Vad händer hemma?! Har våren försvunnit?? Hur va påsken? vad gör ni? skvaller? jag vill veta ALLT!!

Jag har massa annat kul att berätta sen också, men ni får vänta lite på de för nu måste jag snart hämta upp min karl från jobbet!
Vi hörs ♥

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0