2012!

Gott nytt år! 2012!! Nytt år, nya möjligheter!! Jag tror 2012 kommer bli ett spännande och riktigt bra år!! Så mycker att se fram emot!!

Hur var er nyårsafton?
Vi hade en perfekt och mysig kväll! Vi festade dagen innan, då vi grillade och kolla ufc sen poker, jag hade ju tänkt gå och lägga mig i sovrummet och kolla film när dom började spela, men de blev inte riktigt så. Vi hade massa vänner som kom över och kvällen slutade med fest/poker kväll, riktigt bra kväll :)

Vi kände inte riktigt för att göra något speciellt igår så vi stannade hemma och bjöd över grannen på mat och hon hade självklart med massa gott vin och skumpa, så vi satt här och spela scrabble och kollade på nyårsfirande på tv :D Helt perfekt kväll!

Har ni några nyårslöften? Jag håller aldrig mina haha, så inga löften i år. Men ska försöka träna mer..som man säger varje år haha

Superfint väder idag igen, det har varit sommarvärme nu de senaste två veckorna..helt underbart! Kevin börjar jobba på tisdag igen, så nu ska vi njuta av de sista två dagarna av hans ledighet!! Idag blir det nog i och för sig football på tv, snart är säsongen över..yeees haha! Men imorgon ska vi försöka hitta på nåt kul, innan han går tillbaka till verkligheten och jag fortsättter min ledighet hihi!

En dusch på de här sen ska jag gå igenom alla san diego bilder!
Puss och hoppas ni får ett fantastiskt 2012!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0