Back to reality!

Vi hade en underbar dag igår!! Vi va åkte till The Grove och gick runt där ett tag, åt lunch och så. Sen åkte vi vidare ner till Venice beach, ett sånt härligt ställe. Brukade va där mycket förut när jag va au pair. Ett ställe som måste upplevas om man kommer hit. Massa härliga människor, konstiga små affärer och folk över allt. Helt underbart.

Nu får man ju köpa medical marijuana om man har ett intyg av en läkare som säger att du behöver det för att typ kunna sova, smärtstillande och så. Jag tror de bara är lagligt här i Kalifornien än så länge, inte helt säker..men iaf, vad jag skulle komma fram till är att i Venice ser man små stånd överallt med "green doctor" där man kan gå in och träffa en doctor och få ett sånt där intyg. Jag tror ju inte direkt att alla människor som har ett sånt intyg använder de bara för medicinskt bruk haha

Idag har vi startat våra nya hälsosamma liv..återstår att se hur länge de håller haha. Jag va ute på en lång power walk imorse innan frukost och ska ut på en joggingrunda sen i eftermiddag! Nu jäklar är de beach 2012 som gäller!

Är det någon som har nåt bra tips på en app där man skicka sms och ringa gratis mellan olika länder? Jag använder redan skype som funkar skitbra, men jag vill kunna skicka sms. Viber som jag har nu suger..hakar upp sig hela tiden, har tagit bort den och installerat igen flera gånger. Vet fler som har problem med den också så nu är jag trött på den och vill ha en annan app. Help please?!


Venice beach

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0