cold!!!

Gomorron!!

Jag har nyss kommit in från en promenad tíll apoteket och starbucks! Det är KALLT ute, de var bara 5 grader när jag gick ut. Så mössa och halsduk fick åka på. Det ska va kallt och tråkigt väder hela veckan nu, regna i helgen också :( vad hände med 25-30 grader??! kom tillbaka!!

Igår va jag duktig och fixade med våra nya gardiner, stryka och göra dom kortare! Blev grymt bra faktiskt! Så nu har vi lite tjockare gardiner så de blir mörkt här inne i vardagsrummet när familjen hälsar på, plus lite insynsskydd om man vill de. Snyggt blev de iaf :)

Vi va iväg till driving rangen igår kväll, jag är grymt stolt över mig själv. Gick super bra igår!! Men man använder ju konstiga muskler..eller iaf muskler jag inte använt förut haha, så idag har jag träningsvärk lite här och där. Men de värsta är min rumpa..herregud!! Jag gjorde övningar på yogamattan igår som jag inte gjort förut..min rumpa gör ONT idag!! Tänk om man bara kunde ha en felfri snygg vältränad kropp utan att träna, hur bra skulle inte de va?! haha

Världens bästa vän Miriam har öppnat sin salong nu!!! Hon hade öppningsmingel i söndags, önskar så att jag hade kunnat vara där!! alla jag har pratat med sa att de ser så snyggt ut där!! Så coolt att hon äntligen har sin egna salong!! Så nu borde alla i Västerås och i närheten av v-ås gå dit!! OKEJ?! Hon är bäst!! :)
http://www.facebook.com/pages/WAUGE-H%C3%A5r-Makeup/174410919321559

Nu är de slappa lite framför tv'n som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0