Hey

Det spöregnar ute, så idag tänker jag inte gå upp ur sängen!! Ligger och kollar på nån tjejig film och önskar att vi hade roll service här haha

Helgen har varit super! Haft besök av min mans mamma, bror och moster. Vi har varit runt överallt och gjort saker och ätit massa gott, kollat på filmer och käkat massa popcorn och bara hängt :)

I veckan blir det bara lugnt, Hoppas de inte ska regna, förra veckan va de skit väder typ hela veckan! Om 9 dagar kommer min mamma på besök :) mys!!

Snart är de dags att Börja söka jobb också!! Lite läskigt måste jag erkänna! Jag har inte varit på en jobb intervju på 5 år!!! Och så ska jag söka här av alla ställen! Lite läskigt är de ju :)

Hoppas ni hade en toppen helg!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0