It's official!

Nu börjar de hända grejer!! Mitt namn är nu Malin Christina Lashley, its official! Jag har fått bekräftelsen från skatteverket att namnändringen gått igenom =)
I april ska jag skaffa nytt pass så det står rätt namn i det också! Coolt!

Våra papper om arbetstillstånd och green card är mottagna och processen är igång, papprena skickas runt lite hit och dit, och till slut ska vi på en intervju sen är de klart! Arbetstillståndet borde komma ganska snart..tror jag, man vet ju inte alls hur lång tid allt tar, men jag ser ljuset :D

Det har varit super fint väder nu igen, jag har legat vid poolen och slappat och solat. Såå skönt! Hoppas de håller i sig!! Jag missade tydligen att smörja in en liten rand uppe vid hårfästet i pannan igår när jag solade. De märkte jag igårkväll när jag fixade utväxten..fy satan va de brände! Men vill man va fin får man lida pin, så nu är jag blondie igen! Like it!

Ikväll åker finkläder och klackarna på, vi ska ha dejtkväll och ut och äta på en fin restaurang. Jag ska svälta mig under dagen så jag orkar äta massa ikväll haha! Vi har pratat om att gå till den här restaurangen i 3 år nu, så nu blir det äntligen av =) Hoppas verkligen de är gott!

Hoppas ni får en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Malin

Hoppas det är bra med dig. Jag eller vi har varit och åkt skridskor några timmar i solskenet på rocklunda.Det gick riktigt bra även för mig!!!

På jobbet går det bra, Isac är nu våran chef. Saknar dig nu när det drar igång med vårstöket, möbler, grillar, och gräsklippare. Du var ju så duktig på det. Ha det bra och sköt om dig. Solskenshälsningar från mig till dig!!!

2012-02-26 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0