Hello!

Jag lever!
Har bara inte känt för att blogga! Det har varit runt 30 grader och strålande sol i veckan och datorn har inte känts så lockande då, jag har faktiskt inte haft något spännande att skriva heller..de har jag inte nu heller i och för sig haha..

Snart är första veckan av vårat nya hälsosamma liv över. Och jag tycker jag har varit grymt duktig om jag får säga de själv. Gått upp strax innan 8 varje morgon när Kevin åker till jobbet. Hoppat i träningskläderna och på med springskorna och ut på en joggingrunda innan de blir varmt ute! Direkt från sängen ut och springa..phuu! Men fan va bra man känner sig efteråt! Det har blivit mycket promenader också, men de har varit så grymt varmt så man svettas ju som en gris..men fan, ska inte klaga haha!

Idag har vi varit och hajkat i bästa spåret..men satan i gatan va jobbigt de va. Väääärldens längsta jobbigaste backe rakt upp! Men en riktigt cool utsikt från bergen!

Annars blir helgen ganska lugn..ikväll är vi bara hemma och myser, slår i gång en film snart och kryper ner i soffan. Imorgon kommer nog några av grabbarna grus över och kikar på football på dan, jag ska plocka bort hela julen och städa bort de..våran julgran är pinsam..såååå ledsen, den bara hänger! Känns som om de är dags att kasta ut den nu!

Förresten..jag har skaffat Whatsapp nu! Verkar fungera mycket bättre än viber. SÅ, nu tycker jag att alla mina fina vänner kan skaffa den appen så vi kan skicka massa sms! OKEJ?!

PUSS :D

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0