Lovely wednesday

God morgon!
Tog en liten sovmorgon imorse, superskönt! Nyss käkat frukost, hoppar över joggingrundan idag, mina ben behöver vila känner jag!

Nån är här och målar om våran ytterdörr, de låter som om någon försöker ta sig in i lägenheten, katterna är på helspänn haha! De här med målarfärg är dom ju inte bäst på här, iaf inte i våran lägenhet. Färgen på ytterdörren ramlar av, samma i badrummet! men de är ju fräsht, typ :)

VA FAN! Kevin ringde nyss och sa att han kommer hem på lunchen för att ta sig ut och jogga..skit också, nu måste ju jag med! Jag hade tänkt att vi bara skulle ta en powerwalk..but i guess not! bara att köra! våga vägra vassen i sommar som min fina vän Fia säger :P

Kevins mamma kommer inte imorgon, phuu..slipper jag paniktvätta sängkläder haha. Hon kommer nog nästa vecka istället, och då med Kevs bror. Men jag borde kanske tvätta ändå..fast de blir nog senare i veckan..men oj, de är redan onsdag ju! va fort den här veckan går!! Ingen koll på läget idag!

Dags att snoka på facebook och se vad alla har för sig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0