sovmorgon!!

Jag har haft världens skönaste sovmorgon! Kevin åkte iväg tidigt för att spela golf så jag stannade i sängen och halvsov 3 timmar till..LYX!

Igår va vi ute och åt och gick på bio, såg Mission impossible. Ganska bra faktiskt! Mikael Nyqvist (heter han så?) va ju med i den filmen, jag hade ingen aning om de. Det låter så skumt när dom pratar svenska i amerikanska filmer. Jag tycker de är jättesvårt att koppla att de är svenska, även fast de är en svensk som pratar svenska. Har ni sett filmen The Beach? tror de är med Leo Dicaprio, de är två killar där som pratar svenska, och de låter sååå sjukt konstigt..

Idag ska vi nog ta en trip till IKEA :D köttbullar och knäckebröd står på listan!! Jag kan ju åka 5 min bort och köpa knäckebröd på Worldmarket, men de är ju mycke roligare att åka till ikea!! Jag har hört att dom slutat sälja flera svenska matvaror och bara använder deras egna märke nu..de suger ju lite om de är så!!

Ikväll blir de nog vin med grannen skulle jag tro. Miss America är på tv ikväll, de får ju inte missas haha!
Hoppas ni har en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0