to go or not to go..

Jag har precis haft en mysig förmiddag med min mamma och syster på skype. Det känns inte alls som om vi är långt ifrån varandra när vi kan prata och se varandra så där..perfekt!
Min mamma kommer om lite mer än 3 veckor, hon är lite nervös. första gången hon ska flyga alldeles själv :) Men det kommer ju gå jättebra, om det är någon som ska flyga med KLM den 1 feb till LA så hojta kan ni få ta hand om min kära mor på vägen hit :D

Julen är borta här hemma nu, sååå skönt. Vardagsrummet känns stort och luftigt igen, och rent!! Julen är mysig, men de är lika mysigt att få bort den :)
Kevins mamma kommer kanske på torsdag till måndag och ska bo hos oss, så de passade ju bra att julen försvann så vi får bättre plats med en extra säng så hon inte behöver sova på soffan haha!

Det är galet många som ska gifta sig nu! 2 av mina tjejkompisar gifter sig det här året, och min syster ska gifta sig nästa år! Önskar jag kunde gå på alla bröllop, men jag har nog bestämt mig för att bara åka till sverige för min systers bröllop, och då stanna lite längre istället. Jättetråkigt att inte kunna gå på de andra, men de blir så dyrt och jobbigt att åka fram och tillbaka två år i rad..Men jag önskar verkligen att jag kunde!!! Jag vill gå på era bröllop också, dont hate me :) Men min syster är min syster, och jag skulle inte missa hennes bröllop för något i världen! Så det blir prio 1!

Såååå..det betyder att jag kommer vara här hela denna sommaren, vem kommer och hälsar på??! :D Jag jobbar förhoppningsvis..om jag kan få de papprena snart och börja leta jobb, men man jobbar ju inte varje dag i veckan!

Nu, lite housewives på tv, sen blir de nog sitta i solen på balkongen ett tag :) mohaha

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0