What a beautiful day!!!

2012 börjar bra! Vi hade en super mysig dag igår och de va så varmt! Linne och kortbyxor mitt i vintern, hur bra är inte de?! Älskar kalifornien!! Kev skippade sporten och vi tog en roadtrip upp till Santa Barbara, körde runt lite, sen åkte vi vidare upp i bergen där de finns en liten Dansk stad, mitt i bergen. Jätte skumt. Men så mysigt! Vi käkade lunch och gick runt där i nån timme :) orkar inte hämta sladden så jag kan koppla in mobilen till datorn, så bilder kommer sen!

Idag tänkte vi ta oss in mot west hollywood och runt där. Vi ska till ett av mina favoritställen, The Grove, ett jättemysigt ute shoppingställe där jag brukade hänga ganska mycket när jag va au pair. De finns restauranger, café, massa butiker, farmers market och sånt. Super mysigt. Hoppas allt är öppet idag bara..kanske ska kolla de innan vi åker..
Sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen. Imorgon ska K tillbaka till jobbet igen :( tillbaka till verkligheten, så då börjar ett nytt liv, ett hälsosammare liv, man blir ju alldeles lat av att semestra. Träning har inte direkt stått först på listan ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0