March 15th!

Hejhej!!

Mitt har blivit så dåligt den senaste veckan, kommer knappt ihåg om jag ätit middag! vad händer??!!
Iaf, jag tänkte skriva lite om vad vi gjort sen jag bloggade sist, men jag kommer knappt ihåg haha.
Men jag tror de va i fredags som vi va på bio och såg Project X, rolig film och perfekt om man inte vill behöva tänka något medans man kollar, man kan bara stänga av allt och ändå hänga med..grymt bra!!

I lördags hade vi tänkt åka till stranden och kasta frisbee och spela strand tennis, men ångrade oss i sista sekund och åkte iväg på vinprovning istället ute i ingenstans (kändes de som), uppe i bergen! så underbart!! Och hallåååå, vinprovning blir ju jättekul efter några glas haha! Damen som fyllde på våra glas va inte snål direkt haha!

Söndags morgon åkte vi och köpte polisfika till frukost, donut and coffee haha och tog med de till en park och hade lite frukost picnic sen åkte frisbeen och strand tennisen fram där istället! Myspys!
Sen har jag faktiskt inte en aning om vad vi gjorde resten av söndagen!! antagligen inget speciellt eftersom jag inte kommer ihåg :) Men de va iaf en underbar helg!

I veckan har de inte hänt något speciellt, vardag typ, ute och gått med min granne, Åh ja, de kanske jag inte har berättat. Jag har hittat en till tjejkompis, också en granne! Träffade henne för kanske 2 månader sen, och hon är också arbetslös!! wooho! Hon jobbar lite då och då som nanny, men är ofta hemma! perfekt! :)
Idag fick jag ryck och ville baka, så jag har bakat chocolate chip cookies, muffins och philadelphia glass tårta! MUMS!!!! Blir en fet helg verkar de som..men K tog med lite kakor till poker kvällen ikväll så vi blir av med lite iaf haha!

I helgen blir de lugnt och bara mysa tror jag, de ska regna och va skitväder hela helgen. Har börjat på min cv, så ska försöka göra klart den och börja kolla lite jobb. Nästa vecka tror jag de droppar ner något spännande i min brevlåda! hoppas! :)

Nu är de american idol som gäller och en muffins! Tjockis...haha


Lite bilder från Hästkapplöpningen (vet fortfarande inte om de kallas så) och vinprovningen

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0