I´m back!

hahaa jag är sämst! De har visst gått en månad sen jag sist bloggade..dags för en liten uppdatering kanske!

Min mamma har varit på besök!! Hon va här..10 dagar tror jag de blev. Massa god mat, drinkar, stranden, sightseeing, massa SHOPPING och bara häng. Hur underbart som helst! Måste ju bara säga att jag är riktigt stolt att hon tog sig hit och hem alldeles själv! duktig mor jag har :)

Debra's (min granne som bor i samma trapp) man har äntligen kommit hem från militären, så nu har vi lärt känna honom lite, perfekt par att gå ut och göra saker med, eller bara umgås hemma. Vi bor ju på samma våning, så de är bara öppna ena dörren och in i nästa! Perfekt! Bästa grannarna!

Lite grillningar, bowling, festa, träna och sånt har också hänt den senaste månaden..går helt enkelt ingen nöd på mig! haha
Men snart är de allvar som gäller..nästa vecka ska jag ta kort och ta fingeravtryck sen borde de inte ta lång tid alls tills jag får mitt arbetstillstånd, förhoppningsvis den här månaden! SPÄNNANDE!! och lite nervöst också faktiskt..

Men innan jag får ett jobb så drar vi till Las Vegas en helg med några vänner och festar loss!! Blir förhoppningsvis spa också med tjejerna! yeey! Den här gången ska vi köra dit, tar sin lilla tid men de blir en kul road trip..gjort de några gånger förut. Dit är de alltid kul att köra för då är man så peppad..men på hemvägen vill man gå under jorden, speciellt om man är bakis och ska sitta i en bil i några timmar..men va fan, smällar man får ta!

Älskar fredagar! En hel helg med min man!! Vi har lite allt möjligt planerat inför helgen, kan nog bli en riktigt bra helg om allt faller på plats :) Blir nog i alla fall stranden på söndag då de ska bli superbra väder!! Wehoo!
liten uppdatering om vad som händer här i alla fall..ska bli bättre, lovar. I alla fall 2 gånger i veckan kan jag ju försöka mig på!
Nu ska jag slappa framför tv'n ett tag! Hoppas ni alla mår underbart ♥



Kommentarer
Postat av: farmor

Hej!

Kul att läsa allt du skriver. Jag vet inte om detta går fram till dig , jag har ju ingen bloggadress eller liknande. Ville bara tala om att jag läser vad du skriver om då och då. ´Kram

2012-03-05 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0