6 months!!

Heeej :)

En liten uppdatering..

Mitt arbetstillstånd har kommit!!! :) Nu är de dags att söka jobb. Jag har sökt några i veckan, men nästa vecka ska jag börja leta på allvar.
Skaffat bankkort har jag gjort också..så om någon vänlig själ vill sätta in lite pengar där är ni mer än välkomna! de blev massa strul när jag öppnade kontot och de gick inte att öppna ett med mitt nya efternamn eftersom jag har inte har ett ID med Lashley på än..så de fick bli ett Pettersson, men de ska "bara" vara att uppdatera så fort jag har ett nytt ID..bara bara..om de ska va lika lätt som att öppna ett konto så lär de ta tid! Jag fick brev från banken för nån dag sen och dom har skickat 2 kort, med olika kontonummer.?!?! de går bra nu.. haha

I helgen va vi ute och shoppade lite, fick med mig lite nya kläder hem :) Sen fick vi en super idé och köpte ett gammalt Nintento 64 med Mario Kart!!! kommer ni ihåg?! Hur kul som helst!!!! Som att va liten igen haha.

Imorgon åker vi till Las Vegas med några vänner och ska festa loss i helgen!! De ska va 30 grader och sol så de blir poolhäng med en drink i handen under dagen! Weehoo!
Imorgon har jag redan varit här 6 månader..de har gått hur fort som helst. Känns som jag nyss kom, men ändå så känns de som om jag varit här hela tiden! Det känns som Hem! Så i helgen får vi fira de och säga hejdå till hemmafru-liv och hej till jobb-liv (om jag får ett jobb så klart..)

De här var min paus i min storstädning..dags att forsätta! Hoppas ni mår bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0