Awesome weekend!

SKIIIIIIT också!!!!
Jag hade skrivit massor och så tryckte jag på en j*kla knapp och allt försvann!!!
Aaaja, en kort version av allt nu...

Vi har en haft en fullspäckad, super härlig helg!!
I fredags va vi och kollade på Lakers!! Så kul! Min första Lakers match och jag hoppas de blir fler! Grym upplevelse!
K fick biljetter av sin chef så vi åkte in tidigt på eftermiddagen till LA och mötte upp JoAnn och Jason och käkade middag innan vi gick vidare in till Staples center för matchen! så grymt!! I halvtid gick vi till vip cluben vi hade pass till där man fick massa efterrätter och dricka gratis..hur bra som helst ju! Love it!
Fler biljetter dit tack haha!

I lördags åkte jag med grabbarna grus till hästkapplöpning..heter de så?! Hästar som springer runt i en bana och tävlar..I alla fall! Super fint väder, typ 30 grader och sol, kolla på hästar, som jag egentligen inte tycker om, men när dom springer runt och är ganska långt i från mig är de helt ok, massa stånd med mat, glass och dricka så de fick bli hamburgare och en massa öl den dagen! Grymt bra dag! Vi blev inga miljonärer men vi förlorade inte heller, så de är ett plus!

I söndags hade vi en mysdag på stranden, 30 grader igen och sol! Såå skönt! Älskar california!!! Efter stranden total däckade jag på soffan och stannade där resten av dagen! Perfekt helg! Flera såna helger tack!!

På torsdag ska jag iväg och ta kort och fingeravtryck, de börjar äntligen hända grejer!!
Jag har varit här i lite över 5 månader nu, och bara varit en grymt bra hemmafru haha. Dags att börja göra nytta känner jag! :)

Förutom de blir de nog inte så mycke annat i veckan, hoppas på fint väder i helgen i helgen så vi kanske kan ta en trip till stranden igen. Nu ska jag försöka ta mig från soffan och ut och springa.
HÖRS


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0