Hey!

Gomorron!

Ligger och glor på vårens mode som är på nyheterna just nu. Grymt snyggt!! Shoppa shoppa shoppa!!

Igår va jag iväg och fixa fingeravtryck och foto. Dom tog mina fingeravtryck typ 15 ggr och i alla olika vinklar och ett kort till mitt green card. Så nu är de bara att vänta på mitt arbetstillstånd sen söka jobb!!

Vi ska nog inte göra så mycke alls i helgen. bara vara. Idag är de superfint väder så jag ska ta mig ut i solen lite senare, sen ikväll blir de nog bara slappa i soffan med min man. Imorgon åker vi förhoppningsvis till stranden och hänger lite :) Älskar att bo här! Det finns alltid något att göra, och hur bra är de inte att kunna åka till stranden bara så där?!

Kan nog bli ett eller två glas vin i helgen också. Vi beställde vin från grannen och fick 6 flaskor igår :D yeey! Jag har hört att rött vin är bra för hjärtat..så de är de jag går efter! stämmer va?!

Just ja, på söndag ställer vi om klockan här. Gör man de i sverige också? eller har ni gjort de redan?
Skönt med ljusare kvällar! Inte för att de är som sverige och är ljust jättelänge på kvällarna på sommaren, de är ju de absolut bästa med svenska sommrar!

Lite bilder från när min kära mor va här på besök!
Ha en fin helg! ♥

     

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi ställer om natten till den 25:e. :)

2012-03-09 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0